דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוח פרחים - מתנת הסכם שלום עם המין הנשי 

מאת    [ 07/06/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 2888 פעמים ]

משלוח פרחים זה הרבה פעמים הדבר היחיד שאפשר לשלוח במפתיע, ולדעת שקלעת בול. אין אישה שלא תתלהב ממשלוח פרחים. לפעמים זה יכול להיות קצת לא נעים לקבל דבר כזה למשרד, אבל אחרי המבוכה הראשונית, זה כיף לקבל את קריאות ההתפעלות של עמיתים לעבודה בהתייחס למשלוח פרחים. משלוח פרחים זה הבחירה המושלמת למתנה לאירועים כגון יום נישואין, יום השנה או החודש שאתם חוגגים יחד, יום הולדת או בקשת סליחה.

אין ספק שאין כמו פרחים כדי לפייס אישה. אם היה לכם ריב גדול, ואתם מרגישים אשמים, אך אתם פוחדים לגשת אליה ישירות, תשלחו לה משלוח פרחים. המשלוח ירכך את הגישה שלכם לאישה שאתם אוהבים.

משלוחי פרחים זה חלק בלתי נפרד מתהליך החיזור. אין הרבה התחלות של קשר שהפרחים הם לא חלק בלתי נפרד מהם. משלוח פרחים למשרד יכול לאותת גם למחזרים פוטנציאליים במשרד שהם איחרו את המועד, ולאישה כבר יש מישהו ששולח לה פרחים.

יום האהבה זה היום שבו כולנו נזכרים בזוגיות שלנו, אך לא תמיד מתאפשר לבלות את היום הזה יחד. משלוח פרחים יעזור לכסות את הפער.

יש אנשים שלא אוהבים משלוחי פרחים כי הזר נובל בתוך מספר ימים. יש פתרון גם לאנשים אלו. אתם יכולים להרכיב זר פרחים מצמחייה מלאכותית. צמחייה זו אינה שונה במראה שלה מצמחייה אמיתית, אך היא מצריכה הרבה פחות טיפול. סידור של צמחיה מלאכותית יכול לשמש שנים רבות כקישוט לבית או למשרד. בשונה מהצמחייה הרגילה, צמחים אלו לא זקוקים לאור השמש לשם מחייתם, ולכן הם מושלמים לקשט את המשרד או את הבית.

אם אתם פוחדים לשלוח לבחורה שאתם מחבבים משלוח פרחים כי אתם חוששים שתהיה אלרגית, תשלחו לה זר פרחים מלכותיים. אין לכם חשש של אלרגיה, אך מצד שני הבחורה עדיין תקבל הפתעה נעימה.

פרחים מלאכותיים הם הקישוט המועדף עלינו בתוך הבית. בסופו של דבר, אנו מגלים שרוב הצמחים לא מצליחים לשרוד את פנים הבית, בשל העדר אוויר ושמש. זה דברים שלא מפריעים לצמחייה מלאכותית.

צמחייה מלאכותית יכולה להיות פרחים בתוך אגרטלים או בתוך עציצים. פרחים בתוך אגרטלים עשויים בדרך כלל ממשי או מפלסטיק. עדיף להשקיע בצמחייה ממשי, כי המשי מאפשר עבודה עדינה יותר והמוצר יפה יותר בסופו של דבר.

צמחיה מלאכותית מגיעה הרבה פעמים בתוך עציצים, ממש כאילו מדובר בעציצים אמיתיים. במקרים הללו אין דרך לדעת האם מדובר בעציץ אמיתי או בצמחייה מלאכותית עד שלא נוגעים בו.

אם יש לכם מרפסת שמש ואין לכם זמן לטפח שם צמחים אמיתיים, תשימו בה עציצים מלאכותיים, זה יעשה את העבודה ויהפוך את המרפסת למקום שכיף להיות בו.

בכל פעם שאתם לא יכולים לפנות לצמחייה אמיתית מסיבה זו או אחרת, אתם יכולים לפנות לצמחייה מלאכותית במקום, שתפטור לכם את כל הבעיות בצורה המהירה ביותר.

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב